Home › Jak schudnąć?

Jak schudnąć?

Wszyscy pragniemy dobrze prezentować się i zwracać atencję idealną figurą. Myśląc o wakacjach i lekkich sukienkach powoli rozpoczynamy denerwować się - czy zdążymy schudnąć do chwili słodkiego relaksu na plaży? Dodatkowo odchudzanie nie kojarzy nam się miło. Na szybko rozpoczynamy poszukiwanie łatwiejszych metod – ten moment może jakiś czas zająć. Ostatecznie, gdy wykorzystamy już wszelkie możliwe” 100 % pewne” sposoby, takie jak: rewelacyjne wymyślone tabletki, posty zakańczające się utratą przytomności i szybkim przybraniem na wadze, medycynę alternatywną a także modły, możemy rozpocząć poszukiwanie prawdziwie skutecznego środka dla nas. Co wybrać? Kuracja przygotowująca, aktywność fizyczna w fitness klubie + codzienne rozważne żywienie! Brzmi strasznie? Nie ma powodu do obaw. Adaptacja do rozpoczętego trybu funkcjonowania zajmie nam 30 dni- przedstawione prognozy przytaczają lekarze specjaliści odnosząc się do swoich badań. Choć jawi się to całkowitą zmianą, nadal brzmi roztropniej niż medycyna alternatywna w celu zatrzymania łaknienia, prawda? Oprócz spadku wagi wprowadzając powyższy plan zwiększymy wydajność organizmu, zminimalizujemy predyspozycje na infekcje, zwiększymy naszą witalność i energię oraz cofniemy zegar biologiczny.

Wspomniana wcześniej wstępna kuracja jest bardzo istotna. Nie rozchodzi się jedynie o niższą treściwość spożywanych pokarmów, ale również o wytypowanie składników tak, aby podziałały detoksykująco. W tym okresie niezbędne jest przyjmowanie większej ilości błonnika. Naszym dążeniem jest oczyszczenie jelit i żołądka, w którym przez lata zbierały się niestrawione pozostałości niskich jakościowo wyrobów spożywczych, pozostałości antybiotyków i metali ciężkich, które w formie złogów skutecznie opóźniają prace jelit.

W jelitach statystycznej jednostki przebywa ok 5-6 kg omawianych złogów.

Entuzjaści tzw.

śmieciowego jedzenia i dań błyskawicznych są w stanie uzbierać nawet do 15 kg. Remedium może być tutaj skomplikowany i niekomfortowy zabieg albo całkowite odtrucie. Dodatkowymi korzyściami są: polepszenie jakości skóry, naszej czupryny i paznokci. Kolejnym punktem na naszej liście będzie siłownia. Warto skierować się do tej, która nie licząc dobrych poleceń oraz najnowszego oprzyrządowania jest w stanie pochwalić się również odpowiednio wyszkoloną załogą trenerską. To właśnie oni powiedzą nam jak wybrać właściwy dla naszej kondycji plan treningów. Nie wolno zatem na swoją odpowiedzialność zaczynać szaleńczej nagonki za wymarzonym odbiciem w lustrze, przez pierwszy okres przeforsowując bezlitośnie mięśnie oraz stawy. Dobrze rozpisany i profesjonalny harmonogram powinien uwzględniać nasze dotychczasowe aktywności, ew. schorzenia i przeciwwskazania lekarskie. Ważne jest aby ustalić co pragniemy osiągnąć.

Czy powinien to być przyrost tkanki mięśniowej, spadek wagi czy polepszenie całej kondycji ciała.

należy także mieć na uwadze, że aktywność fizyczna pobudza produkcje endorfin- a więc naturalnego hormonu zadowolenia. Profesjonalny szkoleniowiec podpowie nam także jak ułożyć swój plan żywieniowy oraz po które suplementy sięgnąć. Przejście na taki plan nie oznacza z marszu katorżniczej diety, chodzi w tym raczej o zmianę podejścia do sposobu odżywiania. Na starcie dobrze jest trzymać się jasno zakreślonego harmonogramu w którym dokładnie podane są ilości wyszczególnionych składników które przyjmujemy. Z upływem czasu nauczymy się sami określania kaloryczności i wartości odżywczych- będziemy mogli modyfikować naszą dietę w dowolny sposób. Podstawową kwestią nie jest sama kaloryczność produktów które przyjmujemy, ale co najważniejsze ich skład , ilości szczególnych składników odżywczych, witamin i minerałów które nam dostarczają. Choć na początku wydaje się to bardzo skomplikowane, z upływem czasu intuicyjnie wybieramy pozytywne dla nas produkty.

Z dobrze rozpisanym planem żywienia i harmonogramem aktywności fizycznej uzyskamy efekty, które prócz spektakularnego ciała zaowocują perfekcyjną kondycją fizyczną..


Autor:: mango afrykańskie online

<< Poprzedni
Następny >>